logo wne

Dyżur Prodziekana ds. studenckich - lista kolejności.

Dyzury Prodziekana ds. studenckich w semestrze zimowym:
poniedzia?ek, godz. 15:00, pok. K1

regulamin zapisów
informacje techniczne

Dodatkowe informacje - aktualności studenckie.



F ORMULARZ PL EN

Imię i nazwisko:     

Twój adres e-mail:

akceptuję regulamin zapisów




UWAGA!

Wyjatkowo w poniedzialek dyzur bedzie o godz 15:00

(za brak polskich znakow przepraszamy)



Lista zapisanych na dyżur w dniu

26.06.2017



Nr IMIĘ I NAZWISKO DATA ZAPISU
1Karolina Zaniewicz21.06 / 20:10
2Alina Burbitskaya21.06 / 21:06
3Mateusz Stempel21.06 / 22:32
4Dariush Poursiami21.06 / 22:33
5Jakub Malec22.06 / 00:11
6Katarzyna Wielgo22.06 / 10:13
7Daria Bondara22.06 / 11:29
8Maciej ?wita?a22.06 / 11:32
9Katarzyna Prus22.06 / 13:56
10Paula Cie?lak22.06 / 19:03
11Piotr ?ebrowski22.06 / 21:24
12Maciej Dubaj23.06 / 14:05
13Lien Tran23.06 / 14:30
14Paulina Dar?ak23.06 / 21:28
15Karolina N24.06 / 08:51
16Justyna Rogalska24.06 / 16:12
17Aleksandra Podra?ka24.06 / 18:30
18Agata Piotrowska25.06 / 09:22
19Radomir Nowacki25.06 / 15:26
20Miko?aj Gronowski25.06 / 18:30
21Kamil Ma?czuk25.06 / 19:13
22Julia So?yga25.06 / 20:22
23Micha? Bartoszek25.06 / 21:08
24Aleksandra Chmir25.06 / 21:12
25Katarzyna Siwinska26.06 / 06:12
26Ewa Dziwi?ska26.06 / 06:49
27Katarzyna Szyma?czyk 26.06 / 11:25
28Agata W?jcik26.06 / 15:01
29Aizhan Kaden28.06 / 18:48
30Krystian Polkowski29.06 / 19:34

Dalej zapisane osoby zostaną przyjęte tylko jeśli pozwoli na to czas.

NrIMIĘ I NAZWISKODATA ZAPISU
31Katarzyna Siwi?ska02.07 / 19:47
32Jaroslaw Sadowski04.07 / 12:45
33?ukasz Balcerek04.07 / 21:42
34Katarzyna Kry?ska04.07 / 23:26
35Aizhan Kaden05.07 / 18:08
36Karolina Bryk08.07 / 13:21
37Olga Borkowska 18.07 / 18:09
38DariuszBajszczak20.07 / 08:12
39Damian Trzci?ski25.07 / 11:34
40Tetiana Vermiyenko27.07 / 17:25
41Magdalena Kulczyk01.08 / 15:44
42Igor Szcz?sny17.08 / 21:55
43Illia Bartkovskyi23.08 / 15:21
44Damian Konecki23.08 / 19:33


Regulamin zapisów:
1. Organizacją listy oczekujących na dyżur do Prodziekana ds. studenckich zajmuje się Samorząd Studentów WNE UW.
2. Wymieniona w pkt. 1 lista jest jedyną ważną i obowiązującą listą oczekujących na dyżur Prodziekana ds. studenckich. Przedstawiciel Samorządu Studentów, wywieszając obowiązującą listę usuwa inne listy, niż wymieniona w pkt. 1.
3. Zapisy na dyżur do Prodziekana ds. Studenckich rozpoczynają się o godz. 20.00 w dzień po odbyciu się ostatniego dyżuru Prodziekana ds. studenckich.
4. Zapisy na dyżur do Prodziekana ds. studenckich kończą się wraz z wywieszeniem aktualnej listy.
5. Jeżeli dyżur nie odbył się w wyznaczonym dniu, na nowy termin dyżuru, z zachowaniem kolejności zapisów, przepisane zostają osoby, które zapisały się na dyżur, który się nie odbył.
6. Pierwsze 30 osób zapisanych na liście zostanie przyjęte przez Prodziekana ds. studenckich, osoby zapisane w dalszej kolejności zostaną przyjęte jeżeli pozwoli na to czas.
7. Limit o którym mowa w pkt. 7 może ulec zmianie,na wniosek Prodziekan ds. studenckich. Nowy limit powinien zostać zapisany na obowiązującej liście.
8. Osoby, które zapisały się na listę, a nie zostały przyjęte z powodu przekroczenia limitu, o którym mowa w pkt. 7, nie zostają automatycznie zapisane na kolejny dyżur.
9. Zapisy i wgląd do aktualnej listy na dyżur do Prodziekana ds. studenckich znajdują się na stronie www.razem.waw.pl/kolejka .
10. Po prawidłowej rejestracji lista oczekujących powinna uaktualnić się o dane osoby rejestrowanej, a na podany w rejestracji adres e-mail powinno przyjść potwierdzenie udanego wpisania na listę.
11. Najpóźniej 30 minut przed rozpoczęciem dyżuru Prodziekana ds. studenckich na tablicy przy gabinecie Prodziekana ds. studenckich powinna zawisnąć lista oczekujących poświadczona pieczątką Samorządu Studentów WNE UW.
12. Osoby zapisane na listę wchodzą według kolejności dokonanych zapisów.
13. Uprawnione do wejścia na dyżur do Prodziekan ds. Studenckich, są tylko osoby, które zapisały się własnym, pełnym imieniem i nazwiskiem.
14. SS WNE UW ma prawo usunąć z listy osobę, która nie podała swojego pełnego imienia i nazwiska, a także zwielokrotnione wpisy na listę.


Informacje techniczne:
Jeśli nie dostałeś e-maila z potwierdzeniem:
  • sprawdź swój folder ze spamem
  • nasz serwer pocztowy mógł nie pracować i było to niezależne od nas; nadal jednak powinieneś być widoczny na powyższej liście.

Jeśli nie pojawisz się na dyżurze, postaraj się kliknąć w link, który dostałeś w e-mailu, aby usunąć się z listy.

Miej na uwadze, że większość komputerów na naszym wydziale posiada ten sam adres IP - stąd mogą się pojawiać częstsze niż zwykle restrykcje czasowe dla zapisania się kolejnej osoby.

Inne problemy techniczne zgłoś .
[HTML 5 valid]